Afhandeling van klachten
Verkeersschool Beumers stelt alles in het werk om ervoor te zorgen dat jij als klant de beste behandeling krijgt bij de door jou gekozen opleiding. We gaan altijd voor het beste resultaat. Toch kan het gebeuren dat je, ondanks onze inspanningen, niet tevreden bent over onze dienst of de bejegening van onze vertegenwoordigers.
Als Verkeersschool Beumers vinden wij het belangrijk dat wij dit samen oplossen. Daarom vragen wij je, als je een klacht hebt, om deze schriftelijk op te sturen naar:
Verkeersschool Beumers
Sint Anthonisweg 2c
5831 AE Boxmeer
Of per e-mail naar info@verkeersschoolbeumers.nl.
Klachtenprocedure:
- Je stuurt jouw klacht per post of per mail (info@verkeersschoolbeumers.nl) ter attentie van S. Vossen
(klachtenfunctionaris) onder vermelding van je klacht.
- Na ontvangst wordt de klacht geregistreerd en ontvangt je binnen 5 werkdagen* een ontvangstbevestiging.
- De klachtenfunctionaris neemt contact op met de persoon/personen die bij de klacht betrokken is/zijn en
verzamelt de nodige informatie over de klacht.
- Je ontvangt binnen 10 werkdagen* een schriftelijke bevestiging van de besproken klacht.
- Aan de hand van de verzamelde informatie doet onze klachtenfunctionaris binnen 4 weken* een uitspraak en
biedt een oplossing aan.
* Indien deze termijn niet gerealiseerd kan worden dan zullen wij je schriftelijk hiervan in kennis stellen.
Mocht u het niet eens zijn met de afhandeling van de klacht, dan kun je je melden bij:
De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
De uitspraak van de geschillen commissie is bindend.
Klachten zullen altijd vertrouwelijk worden behandeld en worden 2 jaar bewaard.